Pinande smärtor

Imorse när jag vaknade hade jag så ont i ryggen att jag knappt kunde röra mig, efter många om och men
så lyckades jag ta mig ur sängen. Så fort jag kom till jobbet så kände jag att mitt högra skulderblad gör
jätteont. Jag har försökt massera mig själv så gott jag kommer åt och har försökt att "rulla" armen för att få cirkulation på skulderbladet.

Men det ger inte med sig. Det gör nästan mer ont nu än vad jag hade i början av dagen. Det värker i hela kroppen och tillochmed när jag drar riktigt djupa andetag så gör det ont.

Någon som har nån aning om vad jag kan göra åt detta?

Jag har tillochmed stått i dörröppningar och försökt "gnugga" ryggen emot dörrkarmen. Ser ju för fan ut som Baloo i Djungelboken när jag står där och "gnuggar". Frågan är om man borde besöka en massör, för det här fungerar inte längre, har jämt ont i ryggen på ett eller annat vis.

Men kan en massör verkligen "bota" mig? Tänk om det beror på någonting annat, tänk om det inte alls bara är knutar i ryggen utan någonting allvarligt? Nä, nu blir jag bra nojjig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0