Fredagkväll

Och jag sitter framför datorn och har precis avslutat en halvliter margarita. Var även ute och skottade lite på framsidan eftersom det snöar så jävla mycket att det inte kommer vara kul att ta alltihop imorgon.

Nu funderar jag på om det är någon ide att möblera om i vardagsrummet, eller om jag ens orkar det? Har en stor klätterställning till katterna som jag skulle vilja ha bort för katterna använder den inte.
Men tror ni inte att Lakrits har börjat sova i den nu de senaste dagarna? Helmysko..

Men samtidigt skulle jag behöva skura väggar, tak och golv i rummet men det vet jag inte om jag orkar med nu ikväll, klev ju faktistk upp klockan 5 imorse..

Vi får se, först och främst ska jag fylla på mitt glas med något annat gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0