Det var ett tag sedan..

.. jag skrev i den här bloggen.
Jag ber så mycket om ursäkt! Jag tror inte att bloggen har fallit i glömska, eller så har den kanske det? En sak som är säker är att det inte har funnits någon inspiration. Inspirationen har nog kommit tillbaka, eftersom jag har kommit på att det är skönt att skriva av sig ibland.. Det är skönt att få tankarna nerkladdade inför helt främmande människor.

Denna gången tänker jag inte marknadsföra bloggen inför någon.. Den som hittar hit, hittar hit helt enkelt. Sedan kan det vara skönt att veta att ingen läser, fast man vill ju ändå få någon slags feedback någon gång?

Jag funderar samtidigt lite på hur privat eller intim (kan man ens kalla det så i en blogg?) jag ska vara här. Är det rätt ställe att få utbrott för sina innersta tankar och funderingar? Är det dags att vara seriös och verkligen bjuda på sig själv och sina tankar, eller ska man fortsätta i samma instängda miljö som tidigare?

Mitt huvud snurrar fullt av tankar nu för tiden, jag tror att jag är en slags tänkare, en funderare helt enkelt.

Vi får se vart det här slutar någonstans..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0