Handikappad.

Eller som det numer ska kallas;  funktionshindrad.

Min funktion som nu hindrar mig i mitt vardagsliv är handleden.. Lyckades ju knäcka eller stuka den igår kväll när vi puttade in vår bil på parkeringsrutan.

Vår skitbil startade ju inte i fredags när vi hade varit och storhandlat på Willys, så vi satt och försökte få igång bilen i över 30 minuter, tills vi tillslut fick ringa efter svärfar som fick hämta oss.
Igår fick vi äntligen hjälp av en vän att bogsera bilen hem till vår parkering och det gick väl mer eller mindre smärtfritt förutom att det var fruktansvärt kallt och halt!

När vi väl har fått in bilen på parkeringen så försökte vi putta in den i en parkeringsruta, men hamnade ju självklart snett så vi fick dra ut bilen med hjälp av bogserlinan igen, därefter puttade vi in den på nytt och det var där någongång min handled knäppte till..

Det är sjukt hur lång tid det har tagit mig att skriva detta inlägget nu, med bara en hand, vänsterhanden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0